ΠΡΟΣΟΧΗ

Οι φωτογραφίες στο blog αναρτώνται με επιφύλαξη. Εάν υπάρχουν αντηρήσεις παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω email
Wellcome To Homing All Way Killer
...I am only responsible for what I say, NOT however responsible for what you understand...

23 Σεπ 2014

Σας παρακαλώ, μην ξεχάσετε τη χώρα μου


                   Γενικώς δεν  βλέπω  τηλεόραση.

   Μερικές    Ελληνικές  κωμωδίες, ντοκιμαντέρ και μερικά αθλητικά. Και  αυτά...  επειδή τα θεωρώ  πολύ εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά.

    Μ’ αρέσει όμως το ραδιόφωνο. 

- Γιατί;

- Διότι η  απουσίας της εικόνας  με αναγκάζει να εκπαιδεύω την   φαντασία μου.

    Ε΄……αυτό εμένα μ’ αρέσει.

Σήμερα όμως αντί  για ράδιο  έπεσα στο ΝΕΤ Σπορτς .

  Θέμα:  Έλληνες αθλητές που διέπρεψαν παγκοσμίως.
   Στην οθόνη, ο τερματισμός του μαραθωνίου της Βοστώνης και νικητής για την Ελλάδα ο ....
                              ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ.
   Η ιστορία και  ο  άθλος  του Μεγάλου Έλληνα Στέλιου Κυριακίδη, όπως
 και το Πακέτο Κυριακίδη είναι  φαντάζομαι γνωστά.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82#.CE.A4.CE.BF_.C2.AB.CE.A0.CE.B1.CE.BA.CE.AD.CF.84.CE.BF_.CE.9A.CF.85.CF.81.CE.B9.CE.B1.CE.BA.CE.AF.CE.B4.CE.B7.C2.BB

  Πάλι όμως συγκινήθηκα  με το μεγαλείο του Έλληνα και  διερωτήθηκα..???????

   Πόσοι άραγε από τους μαθητές στα διάφορα σχολεία διδάσκονται και γνωρίζουν για τον Μεγάλο αυτόν Έλληνα, τον  άθλο του, αλλά και την μεγαλειώδη προσπάθειά του για την διάσωση πολλών Ελλήνων από την πείνα ;

  Τι γράφω κι’ εγώ τώρα. Θέματα τέτοιου είδους δεν πουλάνε.

   Θέλω όμως αγαπητοί  μου φίλοι να σας παρακαλέσω να μιλήσετε  στα παιδιά σας και αυτά με την σειρά τους να  διαδώσουν και να γίνει γνωστή  σε όλους ή ιστορία και το μεγαλείο του Στέλιου Κυριακίδη. 

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν  πολλά  σχετικά, εγώ σας προτείνω το παρακάτω.


Αν δεν συγκινηθείτε  να μου τρυπήσετε την μύτη…….

Καλημέρα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου